Artykuł sponsorowany

5 rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze firmy przeprowadzkowej

5 rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze firmy przeprowadzkowej

Wyboru firmy, której powierzysz przeprowadzkę, należy dokonać z rozmysłem. Przeniesienie i transport mebli to trudna operacja i warto postawić na solidnego przewoźnika, który należycie zadba o powierzone sprzęty i dokładnie zrealizuje ustalone wytyczne. Sprawnie wykonana przeprowadzka do nowego mieszkania czy biura będzie wtedy przyjemnym przedsięwzięciem. Poznaj rzeczy, na które należy zwrócić uwagę wybierając firmę przeprowadzkową w pięciu podstawowych krokach.

Znalezienie przez internet przedsiębiorstwa przewozowego nie stanowi dziś większego problemu – w każdym większym mieście można z łatwością wyszukać przynajmniej kilka firm oferujących przenoszenie i transport mebli. Jednak powierzenie cennych sprzętów przedsiębiorstwu, z którym ma się kontakt po raz pierwszy, niesie obawę, czy dokonany wybór jest właściwy. Czym kierować się, decydując się na konkretną firmę?

Pierwszy krok – informacje ze strony internetowej

– W naszej branży jest spora konkurencja, więc radzimy w pierwszej kolejności wybierać firmy z doświadczeniem – mówią specjaliści z  Kengo Przeprowadzki Kraków, przewoźnika od lat realizującego przewozy. –  Na początek wystarczy krótkie badanie w internecie. Jeśli firma ma wieloletnie doświadczenie, to znaczy, że solidnie podchodzi do swoich obowiązków. Gdyby było inaczej, nie przetrwałaby na rynku.

Dodatkowo z informacji ze strony internetowej można dowiedzieć się, czy przewoźnik ma bogatą ofertę. Jeśli proponuje rozkręcanie i skręcanie mebli, utylizację starych sprzętów, przeprowadzki międzynarodowe itd., to znaczy, że trafiło się na firmę, która nie jest nowicjuszem w branży i wie, jak zaspokoić ważne potrzeby klientów.

Drugi krok – bezpośrednia rozmowa

Drugim sprawdzianem dla firmy jest bezpośrednia rozmowa z konsultantem. To musi być osoba kompetentna, która udzieli wyczerpujących odpowiedzi na wszelkie pytania. Poza tym dobry specjalista sam powinien mieć wiele pytań. W ten sposób właściwie określi rozmiar przeprowadzki, a dzięki tym informacjom zaangażuje odpowiednią liczbę pracowników i dobierze środki transportu.

Kompetentny konsultant wiele szczegółów potrafi ustalić przez telefon. Jeśli jednak będzie chciał umówić się na wizję lokalną, to również dobrze świadczy o jego zaangażowaniu i wystawia firmie pozytywną notę.

Trzeci i czwarty krok – umowa oraz ubezpieczenie

Solidna firma przeprowadzkowa ma obowiązek zabezpieczać klienta przed nieprzewidzianymi wypadkami i uszkodzeniami sprzętów. Przede wszystkim przewoźnik powinien być ubezpieczony na wypadek nieprzewidzianych strat w wyniku przeprowadzki. Klienci są wtedy pewni, że nie poniosą żadnych strat. To szczególnie istotnie przy przewożeniu drogiego sprzętu elektronicznego, ponieważ gwarancje producentów komputerów, monitorów itp. często nie obejmują uszkodzeń mechanicznych.

Dobrą praktyką jest możliwość podpisania przed przeprowadzką umowy, która jasno określa obowiązki przedsiębiorstwa. Wzór takiego dokumentu powinien być dostępny dla klientów.

Piąty krok – ustalenie ceny za usługę

Firmy nie ogłaszają sztywnego cennika przeprowadzek – nie da się bez poznania szczegółów konkretnego przedsięwzięcia określić dokładnej ceny całej operacji. Dobrze jednak, gdy na stronie internetowej podane są ogólne zasady ustalania zapłaty.

Natomiast precyzyjna cena przeprowadzki zostanie określona w rozmowie z konsultantem. Ustalenie konkretnej kwoty często wiąże się z koniecznością wizyty przedstawiciela firmy na miejscu – tam, gdzie znajdują się meble i tam, gdzie je trzeba zawieźć. Skala trudności przeprowadzki ma wpływ na cenę usługi.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.