Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto zdecydować się na używany samochód?

Dlaczego warto zdecydować się na używany samochód?

Czas wybrać samochód? Pytanie – nowy czy używany? Serce wskazuje opcję pierwszą, pragmatyzm przekonuje do drugiej. Co przemawia za kupnem samochodu używanego? Jakie jest ryzyko zakupu auta z rynku wtórnego i jak je minimalizować? Dlaczego warto się zdecydować i gdzie szukać najlepszej oferty? Chcesz poznać wszystkie odpowiedzi, przeczytaj artykuł.

Co przemawia za kupnem samochodu z rynku wtórnego?

Na początku warto postawić sprawę jasno. Decyzja przy wyborze auta nowego lub używanego nie jest ani prosta, ani jednoznaczna. Należy odpowiedzieć siebie na wiele pytań oraz przeanalizować potrzeby i możliwości. Zaletą pojazdu nowego jest fakt, że jest on…. nieużywany. Stwierdzenie oczywiste, ale nie brakuje kierowców, dla których ma to zasadnicze znaczenie. Dużą grupę kierowców stanowią również tacy, którzy z wielu przyczyn decydują się na zakup pojazdu z drugiej ręki. Zazwyczaj podstawową kwestią są możliwości finansowe. Nowe auta tracą najwięcej na wartości podczas pierwszych trzech lat użytkowania średnio o 30%, a w niektórych przypadkach nawet 50%. Później, z roku na rok, utrata tej wartości staje się mniejsza. Przy zakupie auta używanego, w tej samej cenie można kupić samochód większy, bardziej prestiżowej marki z lepszym wyposażeniem i mocniejszym silnikiem.

Co jest ważne przy zakupie auta używanego?

Najważniejszą kwestią przy zakupie pojazdu z rynku wtórnego jest jego ocena techniczna oraz prześledzenie historii pojazdu. Tym bardziej że wielu nieuczciwych handlarzy ukrywa wypadkowa przeszłość samochodu, a niekiedy posuwa się do zaniżania przebiegu pojazdu. Dodatkowo okazać się może, że zapisy w książce przeglądów są daleki od rzeczywistości. Dlatego najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest kupno auta w sprawdzonym autoryzowanym salonie samochodowym. Jednym z nich jest dealer VOLVO CAR Wrocław-Bielany.

Zalety zakupu auta używanego w sieci dealerskiej

Każdy samochód używany dostępny w sieci dealerskiej znanych marek poddawany jest kompleksowej kontroli. Dotyczy ona stanu technicznego pojazdu i stanu prawnego. Dla przykładu, auta marki Volvo przechodzą przegląd sprawdzający ponad 100 punktów kontrolnych. Tak dokładna weryfikacja stanu technicznego gwarantuje bezpieczeństwo oraz osiągi samochodu zgodne z zapewnieniami producenta. Dodatkowo samochody mają przywrócone ustawienia fabryczne i zaktualizowane oprogramowanie. Dokumenty oferowanych pojazdów są dokładnie sprawdzane i nie mają żadnych wad prawnych. Najlepsi dealerzy zapewniają 12-miesięczną gwarancje, z możliwością przedłużenia nawet o 2 lata.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.