Artykuł sponsorowany

Gotówka czy karta? Formy płatności stosowane w taksówce

Gotówka czy karta? Formy płatności stosowane w taksówce

Płatności bezgotówkowe, choć są coraz popularniejsze, wciąż jeszcze nie są powszechnie dostępne. Sporym problemem może być brak gotówki w sytuacji, kiedy chcemy skorzystać z przejazdu taksówką. Na szczęście coraz więcej korporacji decyduje się na wprowadzenie płatności kartą. Jakie formy płatności są stosowane w taksówkach? Warto to wiedzieć, aby nie być zaskoczonym pod koniec kursu.

Udogodnienia w nowoczesnych taksówkach

Po ulicach naszych miast jeżdżą coraz bardziej nowoczesne i lepiej wyposażone taksówki. Przykładem elastyczności oferty może być Radio Taxi „DWÓJKI” z Krakowa. Auta są wyposażone w klimatyzację. Ponieważ w samochodzie obowiązuje zakaz palenia, osoby niepalące mogą być pewne komfortowej podróży. W zależności od potrzeb można zamówić taksówkę z możliwością przewozu zwierząt, combi, a nawet bagażówkę i bus. Dostępni są kierowcy znający języki obce. Firma zajmuje się nie tylko przewozem osób z punktu A do punktu B, ale też zakupami, dostarczaniem przesyłek, realizacją recept, holowaniem, uruchamianiem silnika i odprowadzaniem samochodów. Przy tak kompleksowej obsłudze możliwe jest zamówienie przejazdu z miesięcznym wyprzedzeniem, a płatności mogą być dokonywane zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą lub kredytową.

W jaki sposób skorzystać z płatności kartą w taxi?

Aby zapłacić kartą płatniczą lub kredytową, wystarczy wspomnieć o tym przy zamawianiu taksówki. Tylko w ten sposób możemy mieć gwarancję, że podstawione auto będzie wyposażone w terminal. W ofercie płatności bezgotówkowych przywołanej wyżej „DWÓJKI” są dostępne takie platformy, jak: Maestro, MasterCard, VISA, VISA Electron oraz American Express – a zatem wszystkie najpopularniejsze systemy są obsługiwane.

Rynek przewozu osób staje się coraz bardziej otwarty na nowe technologie i potrzeby klientów. Dotyczy to zarówno płatności kartą w taksówce, jak i systemu zamawiania czy wachlarza usług. Jest to niezbędne, jeżeli korporacje chcą ze sobą zdrowo konkurować i zabiegać o nowoczesnego klienta. W tym swoistym wyścigu największymi zwycięzcami są klienci – mogą korzystać z coraz lepiej wyposażonych i bezpiecznych taksówek, a za coraz szerszy zakres usług płacić w najbardziej dogodny dla siebie sposób. 

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.