Artykuł sponsorowany

Jak sprawdzić komis samochodowy?

Jak sprawdzić komis samochodowy?

Zakup samochodu wiąże się często z dużymi kosztami. Szukając używanego samochodu, każdy z nas pragnie wybrać komis, który jest przede wszystkim uczciwy, nie zataja żadnych wad oraz posiada udokumentowaną historię napraw samochodu.  Zanim kupimy samochód w pierwszym lepszym komisie, warto upewnić się, że mamy do czynienia z uczciwym kontrahentem. Jak to zweryfikować oraz na co zwracać uwagę, przy wyborze punktu sprzedaży aut używanych?

Czy komis samochodowy ma zarejestrowaną działalność?

W pierwszej kolejności warto sprawdzić w Internecie, czy komis samochodowy, który nas interesuje, ma zarejestrowaną działalność. Możemy to łatwo sprawdzić, wpisując dane firmy do przeglądarki internetowej. Po wpisaniu firmy powinny wyskoczyć nam jej dane, w szczególności adres, numer telefonu, NIP i REGON. Mając takie dane, możemy się o niej sporo dowiedzieć. Jeżeli firma jest spółką i mamy jej numer REGON, za pomocą odpisu z KRS możemy dowiedzieć się m.in., kto jest właścicielem firmy oraz gdzie jest zarejestrowana. Ma to bardzo duże znaczenie w sytuacji, gdy będziemy chcieli dokonać zwrotu wadliwego pojazdu.

Czy komis samochodowy posiada stronę internetową?

Już samo wpisanie w wyszukiwarkę nazwy firmy, np. komisu samochodowego w Rudzie Śląskiej może nam przynieść sporo informacji. Taki krok pozwoli nam sprawdzić, czy dana firma posiada swoją stronę internetową. Jak wiadomo, w dzisiejszych czasach każda znana i szanująca się firma posiada stronę internetową lub fanpage na portalu społecznościowym. Jego brak niestety nie świadczy o firmie zbyt dobrze. Oczywiście może się zdarzyć, że za danym komisem stoi osoba starsza z mało nowoczesnym podejściem do klienta, jednak skutkuje to tym, że wiele potencjalnych klientów rezygnuje z zakupu samochodu w takim komisie. A więc brak strony internetowej nie wróży firmie najlepiej. Komis samochodowy nieposiadający w Internecie swojej strony sprawia, że klienci rezygnują z oferty, gdyż uważają daną firmę za zbyt podejrzaną i tajemniczą. Osoby, które nie chcą ryzykować, powinny rozejrzeć się za innym miejscem.

Jak jeszcze sprawdzić, czy komis samochodowy jest rzetelny?

Dane komisu samochodowego można wpisać w wyszukiwarkę internetową i poszukać także opinii o tym konkretnym komisie.

Z opinii możemy dowiedzieć się, jak klienci oceniają firmę, czy są zadowoleni z jej usług, czy chwalą sobie zakup auta, a może jednak odradzają zakup w tym miejscu – dodaje nasz rozmówca reprezentujący Auto skup LUX Autokomis z siedzibą w Rudzie Śląskiej.

Uczciwy komis samochodowy pozwoli klientowi dokładnie zajrzeć w zakamarki pojazdu, a także dokonać pomiaru czujnikiem grubości lakieru. O sprawdzony komis można także zapytać znajomego, kogoś z rodziny, kto miał do czynienia już wcześniej z komisem samochodowym. Takie osoby na pewno nam powiedzą, czy go nam polecają, czy odradzają. Jeżeli zależy nam na sprawdzonych i rzetelnych sprzedawcach warto udać się do autoryzowanego komisu dealera samochodowego lub po prostu znaleźć nieautoryzowany komis z certyfikatami.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.