Artykuł sponsorowany

Jakie zastosowania mają folie samochodowe?

Jakie zastosowania mają folie samochodowe?

Folie samochodowe służą do oklejania szyb pojazdów. Dzięki foliom  można skutecznie ograniczyć nagrzewanie pojazdu, uniemożliwić wgląd do wnętrza lub uzyskać zamierzony efekt wizualny. Wysokiej jakości folie przyklejają się do matrixa, dzięki czemu redukują białą ramkę na kropkach. Występują w kilku odcieniach o wielu różnych stopniach przepuszczalności światła: 5%, 12%, 20%, 36% oraz 50%. Jakie korzyści płyną z zastosowania folii samochodowych?

Zalety folii samochodowych

Folie samochodowe służą przede wszystkim do przyciemniania szyb i utrzymywania chłodu we wnętrzu pojazdu. Blokują do 70% całkowitej energii słonecznej i poprawiają skuteczność klimatyzacji. To także sposób na zatrzymanie szkodliwego promieniowania UV, które powoduje odbarwienia tapicerki. Oklejanie folią samochodową redukuje też refleksy, co z kolei powoduje zmniejszenie uczucia zmęczonych oczu i zwiększa bezpieczeństwo oraz komfort jazdy. Każda folia samochodowa spełnia też funkcję ochronną, ponieważ oklejone nią szkło jest odporne na stłuczenia, przez co chroni zdrowie, a nawet życie pasażerów i częściowo zapobiega włamaniom. Dobierając odpowiednią folię, można uzyskać oczekiwany efekt wizualny.

Dla kogo przeznaczone są folie samochodowe  i dlaczego warto je stosować ?

Oklejanie szyb folią samochodową to rozwiązanie, które docenią nie tylko kierowcy, ale dzieci i zwierzęta. Ochrona przeciwsłoneczna folii sprawia, że we wnętrzu pojazdu jest chłodniej, a słońce nie razi w oczy dzieci w fotelikach. W przypadku zwierząt folie te zapewniają wychłodzenie wnętrza, co ma duże znaczenie podczas upalnych dni. Oklejenie tylnej szyby pozwala także ochronić przed oślepianiem kierowcy przed jadącym z tyłu pojazdem w nocy. Dlatego też przyciemnianie szyb samochodowych z FOLTECH ze Szczecina zyskało tak duże zainteresowanie wśród kierowców, którzy cenią sobie komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.