Artykuł sponsorowany

Metody finansowania zakupu pojazdu u dealera samochodowego

Metody finansowania zakupu pojazdu u dealera samochodowego

Gotówka, kredyt, leasing, najem długoterminowy, a może inna forma finansowania wymarzonego samochodu? Takie wątpliwości nurtują każdego klienta, który decyduje się na zakup pojazdu u dealera samochodowego. Co wybrać, która opcja jest korzystniejsza i z jakimi formalnościami się wiąże? Na tak postawione pytania, znajdziesz odpowiedź w artykule.

Wiele wariantów finansowania

Różne formy finansowania mają ułatwić klientom wybór opcji łączącej wygodę i korzyści finansowe, natomiast firmom umożliwić optymalizację podatkową i ograniczenie angażowania znacznych środków finansowych. Zróżnicowane metody finansowania zakupu pojazdów najlepiej prześledzić na przykładzie ofert najlepszych sprzedawców samochodów. Jednym z nich jest autoryzowany dealer VOLVO CAR Wrocław-Bielany. Przedstawiciel tej marki zachęca do zakupu aut w wielu atrakcyjnych formach finansowania.

Kredyty na samochód

Dealerzy samochodów stwarzają szerokie możliwości wyboru optymalnych warunków kredytowych. Oferta kredytowa skierowana jest do wszystkich klientów mających udokumentowane źródła dochodów akceptowe przez bank. Najczęściej okres finansowania obejmuje od 6 do 120 miesięcy, a wartość kredytowania pomiędzy 5 a 300 tys. zł. Dealerzy obiecują uproszczone procedury kredytowe i szybkiej decyzje.

Leasing pojazdów

Leasing jest popularną formą finansowania zakupu pojazdów dla firm, ceniących sobie wysoki poziom obsługi i tradycyjne rozwiązania. Zazwyczaj zakup pojazdu w formie leasingu przewiduje pierwszą wpłatę na poziomie od 0 do 45% i okres finansowania od 24 do 72 rat. Przedmiotem leasingu mogą być pojazdy nowe lub używane. Dealerzy w trosce o jakość obsługi przedstawiają elastyczne warunki dostosowane do potrzeb klienta.

Długoterminowy wynajem pojazdów dla firm i osób prywatnych

Wynajem długoterminowy staje się coraz chętniej wybieraną formą użytkowania pojazdu bez konieczności angażowania znacznych środków finansowych. Opiera się na wysokiej wartości rezydualnej pojazdu zbliżonej do jego wartości rynkowej po zakończeniu umowy. Klient w trakcie trwania umowy pokrywa w ratach jedynie utratę wartości rynkowej samochodu. Po jej zakończeniu może zwrócić samochód, odkupić go lub wybrać kolejne finansowanie. Oferta skierowana jest zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych. W przypadku firm umożliwia zaliczanie kosztów związanych z wynajmu do kosztów uzyskania przychodu firmy. Na koniec warto wspomnieć, że wielu dealerów samochodowych oferuje wynajem aut w formie abonamentowej. Płacisz miesięczny abonament i korzystasz z nowego aut, ubezpieczonego i objętego usługą serwisową.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.