Artykuł sponsorowany

Oklejanie jako metoda stylizacji samochodów

Oklejanie jako metoda stylizacji samochodów

Personalizacja samochodów to wciąż przybierający na sile trend ostatnich lat. Szczególnie użyteczne są w tej materii folie, którymi można oklejać samochody, nadając im nieszablonowego wyglądu i charakteru. Dawniej stylizacja aut była domeną samochodów rajdowych lub firmowych, obecnie każdy może wyróżnić się z tłumu seryjnych aut, oklejając auto folią zmieniającą jego kolor czy z wykorzystaniem indywidualnego projektu.

Rynek folii przynosi niezliczoną ilość kolorów i faktur – carbon, gustowny mat lub satyna, struktura „plastra miodu” – dzięki czemu coraz więcej kierowców decyduje się na nowoczesne rozwiązania. Oklejanie to bez wątpienia najszybszy i ekonomiczny sposób na zmianę barwy, poza tym – całkowicie odwracalny. Jedno jest pewne – znajomi będą Cię zasypywać pytaniami, czy to nowe auto. Nie musisz zaprzeczać! ;)

Stylizacja samochodów przez oklejanie – kwestie estetyczne

Folia winylowa do zmiany koloru oferuje ogrom możliwości. Mat, połysk, metalik, satyna, perła, brokat, kameleon – Twoje auto może przyjąć każdy look. Możliwości stylizacji stają się wręcz nieograniczone, jeżeli dodatkowo zdecydujesz się na przygotowanie specjalnie dla Twojego auta spersonalizowanego projektu grafiki. Na folii bowiem można wydrukować dowolny wzór przygotowany przez projektanta. Można to także zrobić, używając folii odblaskowych i sprawiając, że o zmroku auto nadal będzie zachwycać nietuzinkowym wyglądem! Dobrej jakości folie zachowują po aplikacji wszystkie swoje właściwości, głębię koloru, strukturę – oczywiście jeżeli były zainstalowane na lakier auta zgodnie z zasadami prawidłowej aplikacji.

Oklejanie auta jest ekonomiczne nie tylko pod względem potrzebnego na tę czynność czasu, ale także dzięki temu, że nie trzeba kupować całej rolki jednego koloru – najlepszej jakości folie są sprzedawane na metry. Dlatego nie musisz się decydować na jeden kolor, ale możesz je dowolnie łączyć. Masz możliwość oklejania także tylko wybranych fragmentów auta, np. lusterek lub dachu.

Jak mówi specjalista z The Wrap Center, kluczową kwestią jest odpowiednia technika oklejania w połączeniu z zastosowaniem jakościowo dobrych produktów. Sugerujemy wystrzegać się folii z supermarketów czy niewiadomego pochodzenia, gdyż mimo że ich cena wydaje się być atrakcyjna, to są one nieskuteczne i przeznaczone do dekoracji wnętrz lub oklejania płaskich powierzchni. Dodatkowo nie ma co liczyć na gwarancję producenta. Oklejanie aut takimi produktami kończy się niepowodzeniem – lakier może nawet zostać uszkodzony, folia będzie się odklejać, czy odbarwiać, przez co ostateczny efekt będzie mocno rozczarowujący, a oklejanie pochłonie naprawdę dużo czasu…

Oklejone auto jest również doskonałym nośnikiem reklamy, sposobem na wyróżnienie firmy poprzez zastosowanie chwytliwej grafiki związanej z rodzajem działalności. Z pewnością będzie to miało wpływ na postrzeganie firmy, przekładając się na poszerzanie grona klientów. Dzięki oklejaniu aut właściciele mogą ujednolicić flotę samochodów firmowych. Właściwie naklejona folia nie pęka w przetłoczeniach, nie odbarwia się i jest efektowną i rozpoznawalną reklamą. Z kolei folii do zmiany koloru właściwie nie widać na aucie, jeżeli jest założona zgodnie z wytycznymi aplikacji. Efekt jest tak estetyczny, że trudno odróżnić czy auto było pomalowane, czy oklejone.

Nowoczesne metody oklejania środków transportu dają więc całkowicie „wolną rękę” w kreowaniu wizerunku auta. Możesz je personalizować według własnych upodobań, a w razie potrzeby zmieniać barwę co jakiś czas. Oczywiście taki samochód możesz pielęgnować bez przeszkód, bezpiecznie korzystając z myjni.

Oklejanie samochodów – ochrona

Folia kolorowa, oprócz zmiany wizerunku, daje pośrednio zabezpieczenie lakieru przed niektórymi uszkodzeniami i blaknięciem. Jest to szczególnie korzystne, kiedy chcesz sprzedać auto. Niezniszczony i lśniący lakier bez wątpienia ma wpływ na jego wartość.

Jeśli zastanawiasz się nad oklejeniem samochodu, koniecznie skorzystaj z usług fachowców lub przejdź specjalistyczne szkolenie z zakresu car wrappingu i odmień swoje auto samodzielnie, dzięki nowym umiejętnościom. Nigdy nie wykonuj tej czynności bez doświadczenia, ponieważ możesz uszkodzić swój pojazd, a dodatkowo poświęcisz na to zdecydowanie za dużo czasu i materiału. Nieprawidłowo naklejona folia, czy folia niskiej jakości (m.in. mało elastyczna, nietrzymająca koloru) z pewnością nie spełni funkcji ochronnej.

Jeśli więc chcesz, aby Twój pojazd prezentował się stylowo i z charakterem, postaw na fachowców. Zamienią go w prawdziwe cudo w krótkim czasie! Jeśli kolor Ci się znudzi – wymienisz go na nowy lub po prostu usuniesz. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś sam został takim specjalistą – zapisując się na szkolenie w certyfikowanym centrum szkoleniowym – The Wrap Center.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.