U nas zamówisz taksókę przez wygodną aplikację
Zamawianie taksówki jest w tych czasach proste. Wystarczy tylko telefon do wybranej korporacji, a po kilku lub kilkunastu minutach pojazd zjawia się pod domem. Ciekawą i jeszcze prostszą opcją jest jednak użycie aplikacji online. Dzięki temu rozwiązaniu taksówka zjawia się pod wskazanym adresem już po kilku kliknięciach w ekran smartfona. Jak to wygląda w praktyce?
Jak działa aplikacja do zamawiania taksówki?
Aplikacje mobilne do zamawiania taksówki nie zajmują dużo miejsca w telefonie, a ich obsługa jest intuicyjna. Najczęściej wystarczy kilka kroków i kliknięć, aby pojazd był gotowy do drogi. W takim miniprogramie użytkownik może także obserwować trasę nadjeżdżającego kierowcy i na bieżąco go lokalizować. Dzięki temu łatwo przygotować się na czas i czekać pod domem dokładnie w momencie przyjazdu kierowcy.
Przeczytaj również: Gotówka czy karta? Formy płatności stosowane w taksówce
– Aplikacja mobilna jest wygodnym i szybkim sposobem na zamówienie taksówki do wybranego miejsca w mieście lub okolicach. Wystarczy tylko pobrać ją na swój telefon, nacisnąć przycisk „zamów taksówkę” i wpisać swój adres oraz oczekiwaną godzinę. Po kilku dodatkowych kliknięciach pojazd będzie w drodze do klienta – informuje pracownik firmy Komfort Radio Taxi z Bydgoszczy, która dołączyła do grona przedsiębiorstw oferujących opcję zamówienia taksówki przez internet.
Jakie są zalety aplikacji mobilnej do zamawiania taksówki?
Zalety zamawiania taksówki przez aplikację internetową to m.in.:
· szybkość i wygoda,
· komfortowa lokalizacja kierowcy,
· możliwość użytkowania w miejscach, gdzie nie można dzwonić,
· opcja przeglądu wszystkich swoich tras,
· płatność online,
· brak konieczności posiadania wizytówek,
· częste promocje i zniżki,
· samodzielne ustawianie godziny odbioru.
Internetowa aplikacja do zamawiania taksówki jest więc często wybierana i ceniona przez szerokie grono użytkowników.
Kiedy powstała pierwsza aplikacja do zamawiania taksówek online?
Pierwszą tego typu aplikację stworzyła niemiecka firma, która wprowadziła na rynek oprogramowanie łączące klienta z przebywającym w okolicy kierowcą taksówki. Początek tego rozwiązania datuje się na rok 2009 i miało to miejsce w Hamburgu. Przez kilka następnych lat, aplikacja była popularna już w 6 największych miastach europejskich, a rok w 2012 roku marka wprowadziła innowacyjny system płatności bezpośrednio przez aplikację. Z biegiem czasu inne firmy także zaczęły stosować podobne rozwiązania, a obecnie komfortem zamawiania taksówki przez internet cieszą się klienci na całym świecie.
Podziel się
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana