Artykuł sponsorowany

U nas zamówisz taksókę przez wygodną aplikację

U nas zamówisz taksókę przez wygodną aplikację

Zamawianie taksówki jest w tych czasach proste. Wystarczy tylko telefon do wybranej korporacji, a po kilku lub kilkunastu minutach pojazd zjawia się pod domem. Ciekawą i jeszcze prostszą opcją jest jednak użycie aplikacji online. Dzięki temu rozwiązaniu taksówka zjawia się pod wskazanym adresem już po kilku kliknięciach w ekran smartfona. Jak to wygląda w praktyce?

Jak działa aplikacja do zamawiania taksówki?

Aplikacje mobilne do zamawiania taksówki nie zajmują dużo miejsca w telefonie, a ich obsługa jest intuicyjna. Najczęściej wystarczy kilka kroków i kliknięć, aby pojazd był gotowy do drogi. W takim miniprogramie użytkownik może także obserwować trasę nadjeżdżającego kierowcy i na bieżąco go lokalizować. Dzięki temu łatwo przygotować się na czas i czekać pod domem dokładnie w momencie przyjazdu kierowcy.

Przeczytaj również: Gotówka czy karta? Formy płatności stosowane w taksówce

– Aplikacja mobilna jest wygodnym i szybkim sposobem na zamówienie taksówki do wybranego miejsca w mieście lub okolicach. Wystarczy tylko pobrać ją na swój telefon, nacisnąć przycisk „zamów taksówkę” i wpisać swój adres oraz oczekiwaną godzinę. Po kilku dodatkowych kliknięciach pojazd będzie w drodze do klienta – informuje pracownik firmy Komfort Radio Taxi z Bydgoszczy, która dołączyła do grona przedsiębiorstw oferujących opcję zamówienia taksówki przez internet.

Jakie są zalety aplikacji mobilnej do zamawiania taksówki?

Zalety zamawiania taksówki przez aplikację internetową to m.in.:

·       szybkość i wygoda,

·       komfortowa lokalizacja kierowcy,

·       możliwość użytkowania w miejscach, gdzie nie można dzwonić,

·       opcja przeglądu wszystkich swoich tras,

·       płatność online,

·       brak konieczności posiadania wizytówek,

·       częste promocje i zniżki,

·       samodzielne ustawianie godziny odbioru.

Internetowa aplikacja do zamawiania taksówki jest więc często wybierana i ceniona przez szerokie grono użytkowników.

Kiedy powstała pierwsza aplikacja do zamawiania taksówek online?

Pierwszą tego typu aplikację stworzyła niemiecka firma, która wprowadziła na rynek oprogramowanie łączące klienta z przebywającym w okolicy kierowcą taksówki. Początek tego rozwiązania datuje się na rok 2009 i miało to miejsce w Hamburgu. Przez kilka następnych lat, aplikacja była popularna już w 6 największych miastach europejskich, a rok w 2012 roku marka wprowadziła innowacyjny system płatności bezpośrednio przez aplikację. Z biegiem czasu inne firmy także zaczęły stosować podobne rozwiązania, a obecnie komfortem zamawiania taksówki przez internet cieszą się klienci na całym świecie.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.