Artykuł sponsorowany

Zasadnicze różnice między myjnią a auto detailingiem

Zasadnicze różnice między myjnią a auto detailingiem

Systematyczna troska o samochód to jedyna droga, prowadząca do zachowania jego pełnej sprawności. Jednak wymiana płynów eksploatacyjnych, czy opon, a także wizyty w najlepszych serwisach, to nie wszystko. Jak się okazuje, różnego rodzaju zabiegi pielęgnacyjne, jakim podajemy karoserię i wnętrze pojazdu, znacznie przyczyniają się do zwiększenia żywotności, nie wspominając już poprawie wyglądu. Poniżej, postaramy się przybliżyć usługę, jaką jest auto detaling, porównując ją do tego, co oferują tradycyjne myjnie.

Określenie, które powstało ponad 20 lat temu na terenie Stanów Zjednoczonych, do dnia dzisiejszego idealnie wpisuje się w specyfikę rynku motoryzacyjnego. Co więcej, wszystko wskazuje na to, że będzie wiodącym trendem także w przyszłości.

Samochodowe salony piękności

Nic dziwnego więc, że coraz większa liczba właścicieli czterech kółek, odwiedza profesjonalne zakłady spod znaku auto detalingu, które starają się jak najlepiej odpowiedzieć na pojawiający się popyt. Klienci z okolic Poznania, bez wątpienia kojarzą "ecomotospa", prowadzone przez firmę Pet-R – wyjątkowe studio, słynące z pasji do upiększania samochodów.

Czym dokładnie jest auto detaling?

Opisywana termin, pochodzi od angielskiego "detail", tłumaczonego jako "szczegół", co dosyć dobrze oddaje jego sens. To bowiem kompleksowe – w pełnym tego słowa znaczeniu – działania z zakresu kosmetyki samochodowej, skupiające się na nawet najdrobniejszych elementach. Niezwykle ważne jest, że w czasie całej operacji, dochodzi nie tylko do usunięcia zabrudzeń, ale również pozbycia się drobnych defektów, przeszkadzających w codziennej jeździe.

Krótko mówiąc, za ogólny cel, jaki stawia sobie branża auto detalingu, powinniśmy przyjąć przywrócenie – na ile to tylko możliwe – pojazdowi stanu fabrycznego. O jakim zakresie czynności mówimy?

Zabiegi zewnętrzne

Z tego, co dotyczy wyglądu zewnętrznego, wymieńmy chociażby usuwanie rys z nadwozia, korekty lakieru i dalsze zabezpieczanie go specjalnymi powłokami, renowację felg, czy też drobiazgowe mycie reflektorów i lusterek. Służą do tego najwyższej jakości środki pielęgnacyjne, których na próżno szukać gdzie indziej, niż właśnie w motoryzacyjnym SPA.

Dbałość o środek

Ilość wysiłku, jaki wkładają pracownicy najlepszych zakładów w dbałość o środek pojazdu, może wprawiać w osłupienie. Sama lista zabiegów, oferowanych przez owe miejsca jest niebywale długa. W ramach zamawianych usług możemy liczyć na działania prowadzone – co oczywiste – w przestrzeni pasażerskiej, ale także w bagażniku i pod maską – w końcu czyszczenie silnika nie jest już niczym niezwykłym.

Największy nacisk kładziony jest na tapicerkę i podsufitkę, skąd znikają wszelkie zabrudzenia, a nawet wydzielane z nich nieprzyjemne zapachy. Cały kokpit, niezależnie do tego z jakich materiałów się składa, będzie błyszczał nowością, ciesząc oko przy każdym wsiadaniu za kółko. Wszystkie prace, wyróżniają się nie tylko efektywnością, lecz również pełnym bezpieczeństwem. Możemy być pewni, że każdy jeden element zostanie odpowiednio potraktowany i przygotowany do dalszej eksploatacji. Czego przykładem niech będą delikatne impregnaty, podnoszące odporność siedzeń na zaplamienia i działanie promieniowania UV.

Dlaczego tradycyjna myjnia przegrywa?

Mamy nadzieję, że wszelkie uwypuklone przez nas korzyści auto detalingu, widocznie odznaczają się na tle tego, co wiemy o zwyczajnej myjni. Choć te dwa zakłady, co do zasady, dbają o estetykę pojazdów, to drugi z nich robi to w zdecydowanie bardziej powierzchowny sposób. Stosowane tam uniwersalne metody i krótszy czas poświęcany na każdą z części, czyni z tego tradycyjnego rozwiązania, warsztat o klasę gorszy od przykładającego wagę do najmniejszych szczegółów, studia detalingowego. Dlatego też, nie jest zaskoczeniem, że indywidualne podejście, jakie zapewniają klientom najlepsi specjaliści z owej branży, robi olbrzymią furorę

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.